2009. január 9., péntek

Bár már messze as karácsony de még nem volt érkezésem( vizsgaidőszak... ez van) feltenni a karácsony előtti varrogatás eredményeit!
Az Ikeában kapható kötény mintájára készült, csak negyed annyi pénzből! és most már nyugodtan főzögetheti a delikvens a csirke rizst!

Természetesen a születendő oroszlán sem maradhatott ajándék nélkül:














Nagyon élveztem a varrogatást, pláne ezeket a figurákat. AS traktort nem én rajzoltam, de mivel Máté szerint a traktor elengedhetetlen egy kisfiú ágya mellől, ezért alkotott nekem egyet.


De a legnagyobb ajándék egy új varrógép volt a fa alatt. Egy Neumann Creativ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ez hatalmas fejlődés az én öreg Sandámhoz képest.
Csak még tanulgatnom kell hogyan is működik a dolog.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése