2008. december 23., kedd

Karácsonykor is jó valamire a férfi :P

Mézeskalácsot sütöttünk....

Cseszka ötlete szerint, hogy puha legyen, kicsit több zsiradék (ha jól emlékszem vaj) került bele, de így ragadt a teteje. Be kellett lisztezni a formák kivágásához. Ez egy kicsit macera, ezért azt is elhatároztam, hogy jövőre elkészítem a lyukasztóformákat lemezből a papírsablonok leváltására. És akkor most kerül a férfi a képbe. A kisütött lisztes tészta tetejét nekem (Máté) kellet egyesével lesöpörni tollecsettel :) jó nem??! Szerintem mókás. Ja és a habot is felvertem! :P kézzel, egyedül :) A díszítést viszont tényleg nagyon élveztem... szerintem nagyon klassz... és a legjobb az egészben, hogy a végeredménye ehető :P




A kép csak illusztráció :P sajnos nincs itthon fényképezőgép...


Ja és mindenki szeret játszani(aki nem az meg hazudik, vagy egy unalmas alak):

Egy személyiség trénertől azt halottam, hogy az ember hangulata leírható a pocséktól szép fokozatos átmenettel a felszabadult kellemes közérzetig, de efelett magasan ott a játék kategóriája, a skála legteteje. Na ez a kalács művelet nekünk valami ilyen játék szerű volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése