2009. január 27., kedd

Varrományok

Valahogy sosem jutok akkor éppen géphez mikor elkészülnek a varrományok így viszont egyszerre mindig sok mutogatni valóm lesz. A vizsgaidőszak szenvedései közepette még a múlt héten muszáj volt alkotnom valamit és ezt rögtön össze is kötöttem az új kulccsomómról való gondoskodással. Katbónál láttam hasonlót:















Aztán karácsony után kaptam egy nagyobb alakú határidőnaplót aminek nem nagyon tetszett a színe ezért gondoltam kipróbálom, milyen birítót tudo gyártani Az ötlet szintén Katbótól















Emellett még vagy 2 hete készítettem egy tányérlátétet a Tilda könyv alapján de igazából csak a funkciójuk azonos:


A másik nagy munkám a Mát kistestvérének készülő babatakaró. Még csak a fedlap van készen, mivel a többihez még be kell szereznem az anyagot




















Tudom hogy nem túl extra vagy bonyolult de igyekszem igényesen megcsináln, hogy majd 1 év múlva is büszke legyek rá!

1 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes vagy! Élmény olvasni, nézegetni a blogodat, csak így tovább!

    VálaszTörlés